Kundservice

Här nedan kan du i kontaktformuläret skicka frågor
och få svar snabbt från oss. Vi har även sammanställt
de vanligaste frågorna här nedan så kolla gärna där
också.

Vanliga frågor

Här kommer vi sammanställa de vanligaste frågorna som dyker upp i samband med köp av våra tavlor.

Varför står det Bergman & Wrang på nästan alla motiv?
På de flesta bilder finns en så kallad vattenstämpel för att förhindra att våra motiv olovligen kopieras eller laddas ner. Vattenstämpeln kommer inte att finnas på den färdiga tavlan.

Kommer vattenstämpeln att synas på den färdiga tavlan?
Nej, den syns bara på siten för att förhindra olovlig kopiering och nerladdning.

Vad händer när man önskar ett motiv?
Vi kontaktar dig för att få reda på mer om dina önskemål och därefter tar vi fram ett antal alternativ till dig.

Kostar det något att önska ett motiv?
Nej, tjänsten är helt gratis. Vill du sedan ha en tavla med ett motiv vi tagit fram åt dig så betalar du normalpriset för tavlan.

Kan man byta motiv på glastavlorna?
Nej, motivet lamineras in och kan inte bytas i efterhand.

Kan man byta motiv på canvastavlorna?
Ja, man kan beställa ett nytt motiv av oss till en befintlig ram. Motivet levereras i tub och monteras enligt våra monteringsinstruktioner på ramen.

Kan man byta motiv på tygtavlorna?
JA, det är exakt vad de är till för. Motivet i tyg trycks in i ramens spår vilket gör att man mycket enkelt kan byta motiv när man vill, helt utan att använda verktyg.

När dras pengarna från mitt konto och jag betalar med kort?
Alla betalningar sker via Klarna och vi meddelar Klarna och betalningen kan genomföras först efter att varorna har skickats från vårt lager.

Hur får man pengarna tillbaka om man betalar med kort?
Vid en eventuell reklamation så meddelar vi Klarna att köpet har hävts och Klarna sätter därefter tillbaka pengarna på det kort/bankkonto som använts inom 7 arbetsdagar.

MINA SENASTE